tisdag 21 oktober 2014

Grågrågrå

Sov ett tag på kvällen, vaknade till och såg på Homeland, somnade om till 11 på förmiddagen. Har bara stängt av alarmet. Många drag av atypisk depression - nuförtiden kan man namnen på det mesta - sover 3-4 timmar för mycket, trött i huvudet, tung som sten i armar och ben, trögstartad, hungrig (åt lunch och middag igår och klämde ändå i mig fyra dammsugare på raken), kan dock intressera mig för saker kortare stunder och verka piggare, men sen är jag nere i träsket igen. Hoppas fortfarande på att det helt enkelt ska gå över.


2 kommentarer:

  1. Det kommer att gå över. Frågan är ju bara: När? Jag hoppas och ber att det sker snart. Önskar dig verkligen något bättre än det här.
    Finns det något som vården kan göra?

    Många, många varma tankar och kramar!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är kanske mest rädd för att det blir djupare och mörkare innan det blir bättre... Men imorgon träffar jag min samtalskontakt, så jag ska diskutera med henne och om det behövs går det nog att få till åtminstone ett telefonsamtal med min läkare inom överskådlig framtid. Det är fullt möjligt att en höjning av Voxran alternativt ett tillägg av Edronax skulle ha effekt, men jag vill inte leka med medikamenterna utan att prata med läkaren först.

      Tack, många varma kramar tillbaka!!

      Radera