torsdag 4 september 2014

Gäääääsp

För att sköta mig och ordna med sömnen tog jag ett par olika sorters sömnpiller igår kväll, bl.a. Nozinan som jag inte tagit på evigheter. Jävlar vad däckad jag blev. Det är inte förrän nu, strax efter 18, som jag börjar på att kunna hålla ögonen öppna, fast jag känner mig fortfarande rejält påverkad.

Nåväl, det fyllde sin funktion åtminstone, det överenergiska och spattiga är borta.

Igår eftermiddag tog vi en liten skogs- och sjötur. Vädret är verkligen behagligt. Det var ingen som hade hunnit ut och innehållsdeklarera svamparna ännu, och jag såg inga som verkade uppenbart ätliga, men många är fina bara att titta på. I sjön simmade en dopping, och ett litet tonårsgäng med gräsänder som verkade hysa stora förhoppningar om att vi skulle ha mat till dem, tyvärr var det dåligt med den saken.

Nej hjälp, nu är jag för trött igen.

6 kommentarer:

  1. Skönt att du fick sova. men nozinan kan ju verkligen däcka en om en inte har tagit det på ett tag. Känner igen det där med att hela dagen efter är lite av en dimma av trötthet.

    Hoppas att du kan få sova utan att behöva knocka dig.

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt sjukt, det varade i 1,5 dygn. Antar att jag helt enkelt är för ovan, har inte tagit nozinan på ett par tre år. Men lugnade ner mig gjorde jag.

      Kram!

      Radera
  2. Hoppas du får en "normalt" pigg dag idag ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fredagen blev mer sansad, fast fortfarande lite trött. Det är okej.

      Kram!

      Radera